5 pochúťok, ktoré dodajú bežcom energiu
28
SEP
5 pochúťok, ktoré dodajú bežcom energiu

Správne stravovanie je v živote každého človeka veľmi dôležité. Bez energie nevie telo pracovať.

Celý článok
Posledné jedlo pred tréningom. Čo a kedy?
Posledné jedlo pred tréningom. Čo a kedy?
24
SEP

Jedlo pred tréningom hrá rovnako dôležitú úlohu ako všetky jedlá počas dňa. S plným žalúdkom sa cvičiť nedá, lenže ani s prázdnym. 

Nedostatočný pitný režim dobehne (nielen) bežca
Nedostatočný pitný režim dobehne (nielen) bežca
18
SEP

Aké pravidlo by mali dodržiavať bežci a aj všetci ostatní športovci? Nikdy by nemali piť až vtedy, keď sú už smädní. Tekutiny treba dopĺňať priebežne každých 15-20 minút. 

Neskutočne zdravé konopné semienka. Chrumkáte ich tiež?
Neskutočne zdravé konopné semienka. Chrumkáte ich tiež?
16
SEP

Väčšina z nás si pri slove konope predstaví marihuanu a jej psychotropné účinky. Avšak nemusíte mať obavy.

Polenta: kedysi jedlo chudobných, dnes zdravá pochúťka
Polenta: kedysi jedlo chudobných, dnes zdravá pochúťka
14
SEP

Polentu možno nazvať aj kukuričnou kašou v talianskom štýle. Výborná je nielen so syrom gorgonzola, ale aj ako príloha k mäsu či k zelenine.

Osviežte si pitný režim kokosovými nápojmi
Osviežte si pitný režim kokosovými nápojmi
9
SEP

Kokosová voda je výbornou alternatívou športových nápojov a kokosové mlieko ocenia ľudia s alergiou na kravské mlieko či intoleranciou laktózy.  

Tekvicové semienka: čím sú staršie, tým sú zdravšie
Tekvicové semienka: čím sú staršie, tým sú zdravšie
7
SEP

Ak hľadáte zdravú maškrtu, ktorá vás zasýti a navyše má veľa zdraviu prospešných látok, siahnite po tekvicových semienkach.

Tvaroh: základ v jedálničku športovcov?
Tvaroh: základ v jedálničku športovcov?
17
AUG

Tvaroh patrí do jedálneho lístka športovcov a to nielen tých, ktorí sa snažia podporiť rast svalovej hmoty, ale je veľmi vhodný aj pri redukčnej diéte a na udržiavanie správnej telesnej hmotnosti.

Chrumkavé cuketové placky
Chrumkavé cuketové placky
3
AUG

Cuketa je skutočne úžasná plodina, čomu nasvedčuje aj fakt, že je skvelým prostriedkom detoxikácie organizmu. 

Ovocná “želatína”
Ovocná “želatína”
26
JUL

Melón je skvelým zdrojom lykopénu, ktorý je užitočný ako prevencia i pomocný prostriedok pri rakovine prostaty. 

Čokoládovo-banánové nanuky
Čokoládovo-banánové nanuky
21
JUL

Sú bez mlieka, pridaného cukru a vynikajúco osviežia.

Ako raňajkovať pred aeróbnym tréningom
Ako raňajkovať pred aeróbnym tréningom
5
JUN

Týždenne by sme sa mali venovať aspoň 150 minút rýchlej chôdzi, alebo 75 minút aktívnejšiemu kardio cvičeniu. Najedzte sa správne pred aeróbnym tréningom a zlepšíte tak jeho efektivitu.

Kedy pri športe potrebujeme izotonický nápoj?
Kedy pri športe potrebujeme izotonický nápoj?
4
JUN

Správne množstvo minerálov a cukrov pred a počas tréningu alebo súťaže nám môže pomôcť potlačiť únavu, zvýšiť výdrž a udržať stabilnú hladinu cukru v krvi. Pozor! Tu neplatí pravidlo, že čím viac, tak tým lepšie. 

Aj športovci trpia deficitom vitamínu A. Odnesie si to i imunita
Aj športovci trpia deficitom vitamínu A. Odnesie si to aj imunita
3
JUN

Športový výkon závisí nielen od kvality tréningov, ale aj dostatku živín v organizme. Nesmie chýbať ani vitamín A.

Chia puding z troch ingrediencií
Chia puding – zdravý dezert z 3 ingrediencií
2
JUN

Kto by nemal rád sladké? Nikoho takého nepoznám. No nie každému sa chce púšťať do dlhej prípravy chutného a zdravého dezertu. 

Telo bežca potrebuje vlákninu v primeranom množstve
Telo bežca potrebuje vlákninu v primeranom množstve
17
MÁJ

Vysoký príjem vlákniny je spojený s prejavmi, ktoré môžu znížiť bežecký výkon.

Blog

Tréning

Ďalšie články

Výživa

Ďalšie články

Inšpirácie

Ďalšie články

Štýl