Var rýchlo a chutne s knihou ZDRAVÉ RÝCHLOVKY 2.

Zvoľte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | Ďalšia strana
Nový bežecký okruh pre víťazov adidas District Battle Run otvorený
18
AUG
Nový bežecký okruh pre víťazov adidas District Battle Run otvorený
redakcia

V Karlovej Vsi bude k dispozícii 5-kilometrová bežecká trasa.

Celý článok
5 najlepších cvikov na posilnenie stredu tela bežca
5 najlepších cvikov na posilnenie stredu tela bežca
18
AUG

Stred tela (core) predstavuje stavebný kameň nášho tela. Napriek tomu ho pri cvičení často vynechávame a potom sa čudujeme, že sa nám nedarí dosahovať výsledky, aké by sme si predstavovali.

Tvaroh: základ v jedálničku športovcov?
Tvaroh: základ v jedálničku športovcov?
17
AUG

Tvaroh patrí do jedálneho lístka športovcov a to nielen tých, ktorí sa snažia podporiť rast svalovej hmoty, ale je veľmi vhodný aj pri redukčnej diéte a na udržiavanie správnej telesnej hmotnosti.

Meranie tepovej frekvencie vám pomôže schudnúť, aj podať lepší výkon
Meranie tepovej frekvencie vám pomôže schudnúť, aj podať lepší výkon
5
AUG

Chcete získať kontrolu nad svojím zdravím a vybudovať si svalnatú postavu bez nadbytočného tuku? Potom je dôležité, aby ste si vedeli zostaviť aeróbny tréning tak, aby ste súčasne spaľovali tuk a zlepšovali kardiovaskulárne zdravie. 

Pri behu ma pichá v boku. Čo robím zle?
Pri behu ma pichá v boku. Čo robím zle?
4
AUG

Každému sa už určite stalo, že ho pri behaní pichalo v boku. Veľa ľudí však nevie, čím je to spôsobené a ako sa tohto nepríjemného pocitu zbaviť.

Reebok Spartan Race nie je len pre mužov. Vytrénuj sa na pravú Sparťanku
redakcia
Reebok Spartan Race nie je len mužská záležitosť. Vytrénujte sa na pravú Sparťanku
4
AUG

V letných mesiacoch sú populárne najmä outdoorové športy v prírode. Pohyb, či už vo forme behu alebo turistiky na zaujímavých miestach, je skvelým spôsobom, ako sa udržiavať vo forme a byť stále fit. 

Začali ste behať? Ako vydržať a nevzdať to?

Ak ste začali behať, tak ste určili zistili, že beh nepredstavuje iba dlhú a nudnú cestu, ako spaľovať tukové zásoby. 

Na The Color Run™ sa v Bratislave chystajú aj známe tváre
redakcia
Na The Color Run™ sa v Bratislave chystajú aj známe tváre
18
JUL

The Color Run™, tiež známy aj ako „Päť najšťastnejších kilometrov na Zemi“, zavíta o niekoľko týždňov aj do Bratislavy. 

Trénujeme na 10 km beh: Tréning 5.týždeň
redakcia
Trénujeme na 10 km beh: Tréning 5.týždeň
12
JUL

Naše dievčatá trénujú naozaj poctivo a podľa plánu. Ako si na tom ty? Začíname nový mesiac tréningu. Pozri sa, čo na teba čaká.

Trénujeme na 10 km beh: Tréning 4.týždeň
redakcia
Trénujeme na 10 km beh: Tréning 4.týždeň
5
JUL

Aj počas týchto horúcich dní pokračujeme v našich tréningoch. Okrem pitného režimu dodržiavame aj tréningový plán na tento týždeň.

Na Donovaly sa vracia nočný beh a rodinný víkend
redakcia
Na Donovaly sa vracia nočný beh a rodinný víkend
4
JUL

Prvý augustový víkend sa na Donovaloch uskutoční už po druhýkrát nočný beh pod názvom Fa Donovaly Night Run. Bežci sa vydajú na trať s dĺžkou 6,5 kilometra, pričom v minulom roku sa na štart postavilo 500 bežcov. 

The Color Run™ zavíta už čoskoro aj do Bratislavy
redakcia
The Color Run™ zavíta už čoskoro aj do Bratislavy.
28
JUN

The Color Run™, tiež známy aj ako „Päť najšťastnejších kilometrov na Zemi“, sú jedinečné farebné preteky, ktoré oslavujú zdravie, pohodu, individualitu a zdieľanie radosti s ostatnými. 

Cyklistický tréning pokročilí_7.týždeň
redakcia
Cyklistický tréning pokročilí_7.týždeň
28
JUN

V Martinovom tréningu pribúdajú rôzne nové pojmy a jeho trénig tak naberá na obrátkach. Ak si chcete na bicykli zamakať, držte sa jeho plánu.

Cyklistický tréning začiatočníci_7.týždeň
redakcia
Cyklistický tréning začiatočníci_7.týždeň
28
JUN

S novým týždňom začína aj nový cyklistický tréning. Čo nás čaká tentokrát?

Bežecký tréning pre začiatočníkov: 2.týždeň
redakcia
Bežecký tréning pre začiatočníkov_2.týždeň
28
JUN

Začiatočníci, ako ste zvládli svoj prvý týždeň? Veríme, že čo najlepšie. Obujte si tenisky a vyrazte na tréning podľa plánu. To dáte!

Trénujeme na 10 km beh: Tréning 3. týždeň
redakcia
Trénujeme na 10 km beh: Tréning 3. týždeň
28
JUN

Niektoré naše bežkyne sa minulý týždeň zúčastnili pretekov v rámci Marathon du Mont Blanc. Tento týždeň už budú trénovať opäť s vami. Pozrite si, čo vás čaká v treťom tréningovom týždni. 

Bežecký tréning pre začiatočníkov_1.týždeň
redakcia
Bežecký tréning pre začiatočníkov_1.týždeň
23
JUN

Ste v behu úplní začiatočníci? Chceli by ste začať, ale neviete ako? Skúste to s naším tréningovým plánom, ktorý vás bude viesť tak, aby ste o 3 mesiace zabehli svoj prvý pretek. Každú nedeľu na vás čaká tréning na ďalší týždeň. Ak na nás máte otázky, neváhajte nás kontaktovať na redakcia@cvicte.sk. Radi vám pomôžeme.

Trénujeme na 10 km beh: Tréning 2. týždeň
redakcia
Trénujeme na 10 km beh: Tréning 2.týždeň
21
JUN

Ako ste zvládli prvý týždeň tréningov? Naše dievčatá trénovali poctivo. Poďme sa spoločne pozrieť na to, čo nás čaká nasledujúci týždeň. Behu zdar!

Trénerka vysvetľuje, ako bude vyzerať príprava na 10 km beh
Nikola Danišová
Ako bude vyzerať príprava na 10 km beh vysvetľuje trénerka
16
JUN

Simona bude trénovať bežcov a pomáhať im pri zdolávaní desaťkilometrovej trate. Pridajte sa aj vy! Naučí vás správne behať, stravovať sa a navyše vás aj motivuje.

Trénujeme na 10 km beh: Tréning 1. týždeň
redakcia
Trénujeme na 10 km beh _ Tréning 1. týždeň
15
JUN

Dnes štartujeme trojmesačnú prípravu na 10-kilometrový beh. Sprevádzať vás bude šesť úžasných bežkýň. Trénujeme na výkon, ale aj rekreačne, aby sme 10 km vôbec zabehli. Pozrite si plán na prvý týždeň a pridajte sa k nám. 

Zvoľte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | Ďalšia strana